Data e postimit: 2016-11-18 21:48:23
Lexime: 5363
Dhimbje
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: ndjenja
Autori: orgeta
Shkolla: skenderbeu
Klasa: 9c
Qyteti: krume
E-mail: alvi.zoja123@gmail.com


Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mesuar te jetosh me te,e tanime s'te duket dhe aq e panjohur,por perseri sa here qe vjen,te shkaterron cdo here e me shume,ta copeton e ta ndan shpirtin ne dysh.Nje goditje qe te mbyt ne erresire,aty ku drita eshte e pakapshme,aty ku trupi dhe shpirti i njeriut fillon te ngrije dalengadale nga te ftohtit,aty ku ti je vetem,e syte te jane enjtur nga lotet,atehere kur edhe zeri humbet dhe te shteron fuqia per te bertitur.Jane ca pengesa,ato mure te larta qe nuk kapercehen e qe te kane prere rrugen ne te cilen ti po vazhdoje i lumtur.Eshte po kjo stuhi qe behet shkake qe s'te le te buzeqeshesh.Thone se ajo duhet kthyer ne force por ajo eshte e tmerrshme eshte DHIMBJE.

Vepra te ngjashme
Autori: xheni lama · Lloji: Hartim · Tema: dua te iki larg.......
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje romance e ndare me dysh
Ate nate yjet s diten te shkelqenin...Ate nate universi foli me nje gjuhe te panjohur.Ate nate hena u struk ne erresiren e asaj dhimbjeje te heshtur.Ate nate, loti lozi neper faqet e mia dhe u fundos ne pellgun e zi te vrerit.Ate nate,zemra u flak tutje e...
Autori: Marsida · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri dhe Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh. Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Iris · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume se vetveten , nje emer qe e din se c’ eshte e verteta, te ben 1000 vjet ta jetosh e te ben cdo gje ta gezosh. Dhe lumturia vjen bashke me dashurine. Sep...




Komentet e fundit!

Emri: one1
Email: one1@outlook.com
Komenti: wow

Emri: zana hasani
Email: zana2004@argetohu.com
Komenti: e dashur shoqe kemi pasur dit te mira edhe dit te kqija kemi kaluar mir edhe keq te uroj ditlindjen edhe shum vite te lumtra me familje je shoqja ime e perzemert per ty nga zana hasani per ty olsa mehani



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com